Hewwoo again !

Pitkä tauko postaamisessa ja sillei, mutta täällä ollaan taas. Pienen perseelle potkimisen jälkeen kylläkin...muutama ihminen ehti jo valittaa "missä entryt viipyyyy?? D8"
Siispä, tässä taas uutta tekstiä. Ja kuvilla mässäillään taas kerran.
u l t i m a t e !

Taas olen tänne Rkoskelle majoittunut yhdeksi yöksi. Huomenna takaisin Turkuun, koska illaksi olen lupautunut vääntää itseni Resoon Tintti-hintin täysi-ikäisyys-syntymäpäiville. Habbu Bday for ya, Tintti !

Oli ihan kewl päivä tänään koulussa. Mitä nyt kekriruoka (jota kovin väittivät kaalilaatikoksi, mut tätä en suostu uskomaan) meinasi aiheuttaa jonkin sortin ruokamyrkytyksen ja näin.
Koulun jälkeen mentiin Reiskan kanssa ostamaan mulle uudet kynsikkäät, pensseleitä, uusi taulupohja ja kauan himoitsemani valkoinen peiteväri. ♥
Nyt oon sitten illalla täällä maalannut ja nyt tuntuu ihan kivalta, mitä nyt jälki on täyttä skeidaa.

Reiska myös piirsi mulle käteen koulussa aika ihanan yaoi-miehen. KEWL ! ♥

2009033.jpg
Love it !

Pari päivää sitten postiluukusta tipahti kirjekuori joka sisälsi Automatic Eyen uuden levyn mainostarroja. Ilman mitään ilmoitusta minut oli siis hyväksytty street teamiin. Ihan jees ! Kohta on kaikki tarrat jo käyty levittämässä pitkin Turkua, kovin ahkeraa.


2009012.jpg

Kunhan saan maalaukset maalailtua tässä niin voisin heittäytyä pitkäkseni sängylle ja alkaa lukemaan Shugo Charaa. Reiska kun toi minulle tuon sarjan ensimmäisen pokkarin luettavaksi. Vaikuttaa ihan ensisilmäykseltä kivalta sarjalta, tollasta perussöpistelyä näin ekaksi arvioksi heittäisin. No sen näkee sitten illemmalla (suomeksi; joskus aamuyöllä) millainen sarja on kyseessä.
( ´ω` )

2009008.jpg

But now, byebye and see ya~ !

P.S. Toisinaan ihmiset lahjoittavat minulle ihania muistoja. Esim heRi antoi minulle kuvan kauniista "tädistä" ja suht ihanan tarran. Sankyuu !

2009022.jpg2009018.jpg