Hello my dears~

Eilen olin Tintin synttäreillä Resossa. Oli tosi kivaa ja tutustuin uusiin ihmisiinkin. Mikä sen mukavampaa. Olen vieläkin ihan hämmentynyt siitä kuinka ihmiset tulee puhumaan minulle niin avoimesti vaikkei oltaisi edes koskaan tavattu aiemmin. Mutta niin kai ihmiset käyttäytyvät Auranmaan ulkopuolella. Hyvä se vain on. Kai. Luulisin.
Booli oli oikeen hyvää, vaikken sitä juonukkaan niin kauheasti. Ja ruoka kanssa. Se Tintin tekemä piirakka oli ihan u l t i m a t e.
Kauheella kiireellä mietin, että mitkä vaatteet pistän sinne päälle. Mielestäni löysin kaapista oikein kivat vaatteet ja tottakai minun täytyy tänne postata kuva niistä.


2011820.jpg

Maalasin Tintille lahjaksi The Kaoru-saman. Olen kyllä itse aika...pettynyt tulokseen. Mutta pistetään se sen piikkiin, että olen maalannut viimeksi kolme tai neljä vuotta sitten. Voisin kuitenkin tänään koittaa uudestaan. Ehkä.

2011821.jpg

Ennen kuin lähdin juhlimaan Tinttiä, olin äitini kanssa shoppailemassa. Ostin mustan villakangastakin, mustan niittivyön, mustat housut joissa pari mustaa niittiä, mustan neulepaidan, Tintille nallekarkkeja ja suloisen vaaleanpunaisen dödöpurkin. Äiti osti minulle aivan suloisen nallekarkkirasian jossa on ehkä suloisimmat tekstit ikinä. Äiti, olet tärkeä ♥

2011822.jpg

2011823.jpg

Nyt istun kotona koneen ääressä ja teekuppi toisessa kädessä. Hieman kipeä olo. Päätä särkee, nenään sattuu, paleltaa ja väsyttää jumalattomasti. Ehkäpä pitäisi tämä päivä levätä, jotta huomenna jaksan lähteä Helsinkiin In Flamesin keikalle.

Sitä odotellessa, ba-bai !